Coś szybkiego na obiad – co przygotować?

Coś szybkiego na obiad - co przygotować?

Na te dni, kiedy brakuje ci czasu i nie masz ochoty na gotowanie, znajdziesz tutaj kilka łatwych do przygotowania posiłków. Obejmują one od posiłków opartych na roślinach do przepisów make-ahead. Dodatkowo, są one o wiele tańsze niż jedzenie na wynos! Możesz nawet znaleźć mrożone posiłki w lokalnym supermarkecie i zaoszczędzić sobie sporo pieniędzy. Istnieją nawet przepisy, które można wypróbować w domu i zamrozić, aby mieć pod ręką szybkie posiłki w ciągu tygodnia.

Easy weeknight suppers

Simple and quick weeknight suppers don’t have to be boring! Istnieje wiele pysznych i zdrowych posiłków, które można przygotować w kilka minut. Spróbuj Korean Ground Beef Bowl. To stir-fry, które zajmuje nie więcej niż 15 minut, aby zrobić i jest pełen zdrowych warzyw i białka. Dodatkowo, posiłek jest gotowy w mniej niż pół godziny! Sprawdź nasze propozycje filmów (https://filmi.pl/filmy-o-kosmosie-netflix), aby umilić sobie czas z pysznym obiadem jeszcze bardziej!

Make-ahead meals

Istnieje kilka make-ahead meals, które są zarówno smaczne i zdrowe. Krewetki, na przykład, mogą być marynowane przez kilka dni lub nawet miesięcy wcześniej i zamrożone, co czyni je wygodnym i zdrowym obiadem, który można zaserwować rodzinie i gościom. Jeśli chcesz zaserwować wegetariański posiłek, możesz przygotować lepkiego słodkiego kurczaka, zdrową alternatywę dla Philly cheesesteak. Jest lżejszy i zdrowszy niż kanapka cheesesteak, i jest idealny dla zajętych weeknights.

One-pan meals

One-pan meals for dinner can be the answer to your weeknight cooking woes. Te przepisy obiadowe mogą być ubite w tak mało jak 30 minut i są pyszne! Oni także robią dla łatwego sprzątania! Możesz nawet zrobić cały posiłek na jednej patelni, dodając więcej warzyw do mieszanki lub piekąc warzywa w piekarniku. Bez względu na to, na co masz ochotę na kolację, jest na to danie z jednej patelni!

Przeczytaj:  Przykłady śniadań białkowo-tłuszczowych

Posiłki na bazie roślin

Planowane i kreatywne przygotowanie posiłków na bazie roślin może sprawić, że gotowanie i jedzenie bez mięsa będzie prostsze. Planując swoje spiżarniane i lodówkowe zszywki z wyprzedzeniem, będziesz dobrze przygotowany na posiłki oparte na roślinach. Przygotowywanie posiłków nie tylko pomoże ci ograniczyć stres związany z dylematami dotyczącymi obiadu, ale także może wypełnić twój tygodniowy plan posiłków pysznymi 30-minutowymi daniami. Spróbuj jednego z tych pysznych posiłków na kolację dziś wieczorem.

Ryby

Owoce morza są doskonałym wyborem dla szybkich i zdrowych kolacji, i zwykle można je ugotować w mniej niż 15 minut. Możesz również podać rybę i warzywa obok dania dodatkowego, aby uzupełnić posiłek. Ich wartość odżywcza jest nieporównywalna z żadnym mięsem, a ponadto jest to bardzo niskokaloryczny posiłek. Ryby i skorupiaki mają również wysoką zawartość białka i zawierają kwasy omega-3, które zmniejszają stan zapalny i choroby układu krążenia. Badania sugerują, że skorupiaki mogą również zwiększyć odporność i pomóc w utracie wagi.

Pasta

Jeśli szukasz szybkiego makaronowego obiadu, możesz zastanawiać się, co przygotować. Najlepszy makaron powstaje z semoliny z pszenicy durum, która może być produkowana przy użyciu matryc z brązu lub mosiądzu. Ten rodzaj makaronu premium kosztuje więcej niż podstawowy, ale ma lepszą teksturę. Możesz szybko przygotować te dania i stanowią one doskonały posiłek. Oto kilka szybkich przepisów na makaron.

Nachos

Jedną z najsmaczniejszych przystawek są nachos, ale można je również podawać jako pełnowartościowy posiłek. Wszechstronny charakter nachos sprawia, że są one doskonałym jedzeniem na imprezę lub posiłkiem dla rodziny. Możesz zrobić nachos z resztek mięsa i warzyw, dodać wybrane przez siebie dodatki i podać je z sałatką lub burgerem. Możesz je zrobić kiedy tylko chcesz. Oto kilka pomysłów:Podobne:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *